Vyznáme se v legislativě. Dokážeme najít provozní úspory. A dobře víme, jak zařídit, aby voda ve veřejném bazénu nebo vířivce obstála před hygienickými požadavky i kritickými pohledy hostů.
Nová kapitola vašeho wellness
Hotelové wellness nemusí být místem, kde se stále s něčím bojuje. Pravidelnou údržbou a často i rekonstrukcí celé technologické části jsme provozovatelům ušetřili hromadu peněz a taky starostí. Přidáte se mezi ty spokojené majitele bazénů a vířivek?
Pravidelná údržba
Všechny systémy budou pracovat efektivně a šetřit provozní náklady. Vodu v bazénu či vířivce udržíme v mezích, které vyžaduje vyhláška. A pravidelným servisem prodloužíme také životnost celé investice a zajistíme, že na vás nevyplave žádná nepříjemnost.
Peníze tečou do kanálu, hodnoty vycházejí leda náhodou a obsluha se orosí, jenom pomyslí na to výstražné memento – kontrola z hygieny! V tom případě je problém ve strojovně nebo také ve špatných pracovních postupech. Pomůžeme vám dát věci do pořádku.
Umíme vybudovat bazén, vířivku i saunu. Kompletně nebo pouze technologickou část. Jen asi budeme dražší než konkurence – protože už od začátku vše navrhujeme tak, aby se vyšší vstupní investice vracela v násobně nižších nákladech na každoroční provoz.
Pomůžeme vám zorientovat se v legislativě komerčních provozů a získat představu o rozdílu mezi pojmy „laciné wellness“ a „bezproblémové wellness“. Zaškolíme obsluhu a naučíme ji starat se o wellness tak, aby vše splňovalo legislativní požadavky.
Všechny informace přehledně v jedné aplikaci. Notifikace o poruchách, aby nedošlo k průšvihu, když obsluha zrovna nebude poblíž. A víte, že podle vyhlášky musíte každou druhou hodinu kontrolovat bezvadnou funkčnost technologií pro úpravu vody?
Se systémem Loxone zaznamenáme každý proces a vy získáte přehled o tom, co se ve vašem wellness děje. Budeme vám šetřit peníze a na poruchy zareagujeme dřív, než stačí napáchat škodu.
Ale dobře skončily. Protože jsme vyřešili opakující se potíže, které kolikrát vzešly z neznalosti problematiky komerčních provozů – nejen na straně provozovatele, ale často i na straně dodavatele. Toto jsou skutečné příběhy našich klientů.
Ostře sledovaná vířivka
Zákalu se ne a ne zbavit. Vzorky nevycházely. A strojovna? Tam nebylo v pořádku skoro nic. V Horském hotelu Čeladenka tak za 5 let provozu vířivky vyplýtvali za vodu a její ohřev milion korun. Náš zásah snížil náklady na čtvrtinu. A vzorky už vychází bez problému.
Bazén v Beskydech – majitelé v Praze. Na Roubence Staňka se střídali hosté a stanice ovládaná RX napětím to nezvládala: jednou byl bazén zelený, podruhé plný chloru. S chlorovou sondou a chytrým systémem Loxone pro vzdálený dohled je to ale jiná.
Když se do něčeho pustíme, není to hotové ani rychle, ani levně. Jsme totiž docela puntičkáři, víte? Ale až skončíme, můžeme vám garantovat, že všechno bude fungovat, jak má – přesně podle legislativy, bez průšvihů a s rozumnými náklady.
Tohle jsme vybudovali
Therápon Aqua
Kopřivnice
Bazén, vířivky a sauny ve wellness zóně
Hotel Bauer
Bílá
Bazén, vířivku a sauny
Hotel Miura
Čeladná
Technologie venkovního bazénu
Hotel Lorkova vila
Čeladná
Technologie vířivky
Hotel Hukvaldy
Hukvaldy
Technologie bazénu a vířivky
Odborný léčebný ústav Metylovice
Metylovice
Technologie bazénu a vířivky
Sportovní centrum Kotelna
Frýdlant
Technologie bazénu a vířivky
DJK Fyzio
Ostrava
Technologie rehabilitačního bazénu
Wellness Jablunkov
Jablunkov
Technologie vířivky
Centrum Slezská Harta
Razová
Vířivka
A máme také zpětnou vazbu
LUBOŠ KOPTÍK, Therápon AQUA, Kopřivnice
„Už od počátku předání bazénové technologie dostáváme ze strany pana Bílka a jeho pracovníků veškerou odbornou a technickou pomoc. Dávám je vždy za vzor, jak by měla servisní firma komunikovat s provozovatelem bazénové technologie.“
PhDr. MIROSLAV DOBEŠ, jednatel DJK fyzio s.r.o.
„Profesionalita, jistota, kvalita – od samotného počátku se spolupráce nese v tomto duchu. Společně jsme postavili bazén, který nám závidí úplně všichni. A stejně tak nám úplně všichni závidí úroveň servisu, který nám firma pana Bílka poskytuje.“
ANNA HLAWICZKA, Wellness Jablunkov
„Firma Bazény Bílek nám instalovala novou technologii pro komerční vířivku. Oceňuji profesionalitu, dochvilnost a osobní angažovanost pana Bílka a jeho týmu.“
MONIKA SELSKÁ, Horský hotel Čeladenka (dnes Horský hotel Lorkova vila)
„Pamatuju si, jak pan Bílek přijel poprvé a viděl naši vířivku. Chytal se za hlavu, že to není možné – jak to mohl někdo takto uvést do provozu? Dnes má všechno hlavu a patu. Strojovna vypadá úplně jinak, máme krásné hodnoty a vzorky vychází bez problému.“
“
Za tuhle cenu samé benefity
Máme přes 25 let zkušeností. Umíme řešit i nejzapeklitější případy. A pod svou práci se vždy hrdě podepíšeme. Tím pádem se vy můžete věnovat své práci – a jenom sčítat úspory a přínosy.
25+
let zkušeností
100%
zodpovědnost
Dlouhodobě ušetříte
Za realizaci možná vydáte půl milionu korun navíc. Ale na provozu pak oproti jiné, levnější nabídce každý rok ušetříte třeba 150 000 Kč. To se za 20 let hezky nasčítá.
Dostojíte legislativě
Vše navrhujeme v souladu s platnou vyhláškou 238/2011 Sb. Díky tomu získáte absolutně čistou vodu a nemusíte se bát ani hygieny, ani stížností hostů.
Dostanete to nejlepší
Používáme technologie, které v náročném veřejném provozu obstojí. A pro jejich ovládání můžeme použít chytrý systém Loxone, který přinese další úspory.
Pod hladinou tohoto webu plavou soubory cookies. Co se s nimi dá dělat?
Funkční cookies
Vždy aktivní
Bez těchto souborů nebude web fungovat správně, a to vás nepotěší. Právě pro jejich nezbytnost je nelze zakázat.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Analytické cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Tyto soubory nám říkají, kolik lidí na web přichází a jak stránky používají. Se získanými informacemi pak vylepšujeme funkčnost webu – třeba tak, abyste vždy snadno a rychle našli to, co hledáte.
Marketingové cookies
Tyto soubory zaznamenají vaši návštěvu webu a umožní nám, abychom se vám čas od času připomněli formou reklamy – například na Facebooku, Instagramu či Googlu.